Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Wednesday, February 27, 2013

serabutnya!

serabutnya Ya Allah.. :(

hurmm.. haizz..

banyak hal betui lah. dah la baru2 ni aku naik pangkat jadi pengarah projek untuk karnival permainan tradisional untuk sabtu ni. hmmm.. banyak benda nak urus. paling susah nak urus adalah bila berkaitan dengan duit dan orang yang susah nak bagi komitmen. hmmmm..
berjerawat teruk muka aku disebabkan stress sejak kebelakangan ni. (haha. salahkan stress pulak!)

tadi masa aku bersantai baru nak berehat dari kelelahan pulang dari kelas. tiba2 tepon canggih aku berbunyi..

jeng jeng jengg..

"halo.. ini siti? aaa.. saya **** (aku pun tak dengar + tak paham nama dia) saya mau tanya, itu yang vegietarian itu yang tidak mau makan, itu aaa, kena bayar jugak ka itu aaa tak mau makan BBQ juga itu di kompleks aa....."

dan panjang lagi perbualan aku dengan dia.... -.-"

dan aku pun dah macam pening siot dah masa tu. dah biol, malas layan. aku macam nak iya kan je semua! penat lahh.. aku dah la baru pening pasal kejohanan karnival kejadah, dengan KOT lagi, grrrrrrrrrrrrrrrrr. berserabaiiiiiiiiiii..

dah tu dia dok banyak cekadak tak mau bayaq itu ini. aku dah naik beruban dah dok pikiaq tadi pasai karnival ni ha. dia dok tambah beban dengan depa tak mau bayaq. last2 aku kata depa bayaq ja. nanti duit lebih bagi balik. lepas tu dok tekan aku suruh kompomkan dekat kompleks tu yang depa tak mau makan langsung dan TAK MAU BAYAR! aku stress betui la. ishhhhhhhhh.. dah la aku tak tau pape pasai bayaran apa menatang semua kat kompleks tu. haizzzzzzzzzz.. meluat lah. pahal kontek aku sorang. si Hilmi partner aku dalam Biro makanan p mana? awat hampa tak kontek dia. ish laaaaaaaaaaaaaa.. panehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... ok la. aku stress..

tapi dalam ke stress an aku ni pun. aku sempat lagi membeli di internet. hik hik. N9! kaler biru. shantek <3

nantikannn.. seperaisseee.. tata!!

No comments:

Post a Comment