Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Wednesday, November 9, 2011

errr.. :3

dalam post kali ini, aku nak berkongsi mimpi aku.. :3
walaupun dalam kesibukan yang amat sangat (konon). esok exam, namum rasa membuak2 jugak nie nak meluahkan cerita ni. 

pada suatu hari..... saya bermimpi...
bersama seseorang. ciss. mengapa dia terpilih. -.-"
dia kawan saya. =3=

tapi dalam mimpi tu, err. entah. kurang faham kondisinya. tetapi.... yang pasti, masa dia nak bersama org lain, aku tak sanggup melihat dia. aku keluar daripada bilik tu. :3
walhal, pada asalnya, saya yang menyuruh dia bersama perempuan itu.. >.<

so, disini aku terfikir... itu adalah poligami. aku rasa macam aku tak mampu nak berpoligami. :'3
hmm.. walaupun pada asalnya aku rela, tapi, perit jugak nak tengok dengan mata sendiri. 
haih.. walaupun cuma mimpi, bila aku bangun, aku terfikir jugak.. 
macam mana la perasaan orang yang merelakan suaminya bersama orang lain eh. 
adess..(berlagak matang pulak dah entry kali ni) =3=

itu je kot aku nak share. 
yang... aku tak mampu berpoligami. hahahahaha. mepek kan? :p
ok. tata~ 
wish me luck for my exam. :D 

--miracle always comes when you fall asleep. (dreaming) :)

No comments:

Post a Comment