Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Tuesday, November 8, 2011

Raya Haji. :D

yay!

aku baru sampai hostel~
hurmm.. raya.. harini baru raya ke tiga. :3
da balik maktab.  nak study. kalau dduk umah, memang harem la nak usha buku. >.<
harap2 aku rajin lah mentelaah.


Apa yang best pasal raya haji? :D
errr..errr.. entah... ._.
bagi seorang remaja kurang matang macam aku, maybe bosan sbb makan daging hari2. -.-"
tapi.. raya haji, bagi golongan emas atas golongan2 yang berilmu... adalah hari2 yang dinanti...
raya haji, setahun sekali, dimana, semua dosa diampunkan jika melakukan ibadah korban. :)
dan juga, pada malam sebelum raya haji tu. malam jemaah haji bermalam tu, malam tu kan, hari untuk berdoa,  pintu doa terbuka seluas2 nya...  hee..
malam tu, aku berdoa, nak itu ini, kejayaan,  etc.. dan.. berdoaaaa.. untukk... *jeng3*
seorang suami yang baik, mampu jaga aku macam mana ibu bapa aku menjaga aku. :3
mampu sayang aku macam mana kasih sayang seorang ibu dan bapa...hmmm.. berat sangat tak permintaan aku tu.. >.<

hmm... ada story mory nie.. masa balik haritu. >.<
abah yg datang amek saye... mase tu hujan leeeeeeeeeeeeeeeeeeeebaaaaaaaaaaaaaaaattttt sgt.....
kesian abah. dia tak nampak. :'/
saya sangat2 risau..terhuyung hayang dia bawak. hujan betul2 lebat. tak nampak ape2 dgn jelas. smua kabur2. hurmm.. nak je aku mintak tukar dreba! biar aku bawak. biar lambat asal selamat. :(
aku tau, aku belum mahir memandu nie, dah la tgh hujan.. >.<
tp sekurang2nya, mata aku terang skit dari mata tua abah. :'(
sigh.. rasa agak kecewa disitu kerana tak dapat membantu mereka..
abah....adek sayang abah!!!!!!!!!!!!! :(

sudah2. usah bersedih lagi. mari membaca buku! T____________T

wish me luck my pren~ lol XD
tata~~

--to predict something unpredictable is crazy~ :)

No comments:

Post a Comment