Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Thursday, November 3, 2011

-E M O T I C O N S- :D

perasankah anda?
setiap post saya, penuh dgn emoticon2. :D
saya gemar beremoticon.
sebab.............
itu menggambar kan perasaan dan rupa saya ketika menulis. lol :p
post kali ini, akan menerangkan emoticon2 favourite saya. :D

:D - femes kot? sengihh lebaq~ 
:p - femes gak kan? jelir lidah
>.< - muka kemut. haha
<.< - pandang kiri
>.> - pandang kanan
<.<" - pandang kiri berpeluh2
">.> - pandang kanan berpeluh2
<.<? - pandangan penuh tanda tanya. 
>.>? - sama dgn diatas. 
-.-" - muka bosan
=.=" - sama dgn diatas tp, muka nie tambah stress skit kot. haha
:3 - bibir munggil, @ erti kata lain. mulut moncong
:'3 - tu konon air mate laaa. ngee~
=3= -  molot moncong nan muke mcm aku slalu buat. haha
._. - muka kelam. nmpk x mata kecik ja? haha (bhasa standart, muka malu sendiri)
XD - muka happy sesangat. 
x3 - muke happy dalam kemuncungan
D; - muke nanges ngn teruk gile
Dx - nges teruk gak la. hee
~"~ - kerut dahi
~.~ mate pejam2
^_^ - faham kot? muke cumil nih. 
^_~ -  kejip mate
*_* - mate yg dalam kekaburan ketidakpercayaan
$_$ - mata duitan. haha 
x_x - mati
:o - tekejut
c(: - muke comel untk jelir lidah


waaaaaaaaaaaa..ntah.. xmampu dah aku mengingat.. nt, ade yg baru. aku edit. :D
okeh~ sekian saja kali ini.


--money is not everything. but nowdays, everyhing needs money. :D



No comments:

Post a Comment