Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Saturday, February 23, 2013

mmm! =3=

rindulah! tetiber nak buat post pasal rindu..



padahal tadi dah macam nak pengsan sangat dah. tetiber nampak ada gambar dia kat link blog tuuu... v.v

rindu gilakk.. rasa sengsara gila bila bleh tengok kat screen laptop je. sakit hati!!!!!!!!!
tak tau nak salahkan sapa. takdir? dia? aku? hmmm..

hanya mampu bersabar....... sabar..... sebut sabar tu macam best dan cool. tapi nak buat sabar tu, tak semua orang boleh buat. aku nak bina sabar tu, makan air mata jugak la.. apa apa pun, aku doakan all the best la dalam relationship kami ni. walaupun aku ni yang selalu terlebih ke anak anakann lah sangat ni kan. nasib baik lah dia sangat sangat teramat sangat memahami. kalau lelaki lain dah lama dah black list aku dari calon isteri. hehehe. terima kasih yayang! jasamu dikenang..

ehemm.. teringat pulak kata kata dia satu malam tu..

"ayang sabar ni, bukan free. nanti manje balas la dengan jadi isteri ayang, jaga ayang sampai tua..."
 
masa tu aku.... ------> :'3 <---- muka tak leh nak describe... >.<!!

ok ok. dia tu sangat pandai bagi kata kata yang bleh buat aku meleleh air mata pilu tersentuh. tengok muka innocent dia pun kadang kadang aku dah sayu berlebihan.. >.<

wargghh.. aku bersyukur kalau Allah jadikan dia pemimpin aku. aku harap sangat dapat suami yang dapat pimpin aku. tapi aku takut. kenapa dia tak pernah marah aku eh?
kenape yayang? nape ayang tak penah marah walaupun sekali?

sedangkan aku dah marah dia... errr..countless! teramat sangat banyak... X_X
ape jenis awekss da gini kan? wuwuwu. tak nak cakap da! Fine! ok! aku jahat! *lari lari anak, hentak hentak kaki sambil nangis tangan pekup muka*

hihi. tadi aku tengok lagi blog orang muda yang dah berkahwin. jeles sangat. :(
hmmm.. sabar... nanti akan sampai masa dia.... aku tengok baby / budak2 omey pun terus terasa macam nak anak! hmm.. penah aku buat gila, aku cakap kat dia, nak amek anak angkat sangat sangat sebab tak tahan melihat baby baby yang sangat super duper comel! dia cakap pulak, kenapa taknak buat sendiri? haha. grrrrrrrrrrr.

ok lah. mata and hidung dah sengal nih. mintak dibelah oleh obeyi kesayangan.. selamat malam. :)











p/s : sayang. I Love You So Much. and, I am So Sorry for Everything. Thank you so much Muhammad Amirdzul Mashud. Saranghae! *tak cukup Bi, kasi korean skit. :P




ppp///ssss : ayang, nak pelok!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment