Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Wednesday, October 31, 2012

hey there

hao lio~ haha.

Assalamualaikum W.B.T.

lamanya aku menyepi? hehe. bukan sebab aku sudah kekeringan idea nak menulis. tapi aku terlalu banyak benda aku buat dan banyak buat-buat sibuk. haha.
bagi la cakap @ tulis banyak mana pun, tak kan pernah cukup. :P
kecuali time exam!! :O

hoho~
speaking of examinations!
yes! i am in the middle of it.
and i hate it. haha.
aku macam biasa. buat-buat genius. study tahap last minit terok. haha.
harap-harap aku lulus. >.<
terok kan? tak leh buat contoh neh. kanak-kanak. jangan tiru macam cikgu naa.. :D

lama sangat aku menyepi. tapi aku tak penah lupa kat belog nih. cewah! :P
betuii.. setiap kali ada perkara yang aku rasakan menarik dalam hidup aku, mesti aku rasa "nak cerita kat belog nih!" tapi malangnya, hasrat aku selalu terbatas dek kekurangan-kekurangan yang aku hadapi seperti ketiadaan internet kat rumah aku, kekangan masa, (time aku nak menulis tu, timing tu mesti tak kena), dan juga aku malas nak type @ bukak laptop time tu. (mengharap wujudnya semart phone) hehehe.

sebot pasal semart2 neh.. buat jiwa aku panasssssssss.. masa cuti hari tu, aku membawa pulang tablet aku yang tak secanggih mana tuh. masa aku ke ralit an, aku membiarkan tablet aku di dalam bilik aku, masa tu raya haji, ramai la orang kat rumah aku tu. tidak ku ketahui, anak sedara aku yang sangat !#@!$^(**! telah mencuba merogol tablet aku. arghhh!! aku letak pattern unlock. dia tak tau pattern dia. so, dia cuba cuba dan terus mencuba sampai la aku nya tablet da naik mereng. last-last sampai muncul forgot pattern? dia p gedik klik yang tu! huuuuuuuuuwaaaarghhhhhhhhhhhhhhh! aku menyesal seumur hidup membiarkan semua itu terjadikkkkkkkkk.. tablet aku tak ada sim slot, so memang tak boleh online guna line. tablet aku cuma boleh guna wifi. tapi! masa perkara itu terjadi, aku tak on wifi. jadi. sekarang, aku tak boleh buat apa. dok kat google username and password tu la. aku sakit hati gila. rasa macam nak lempaq ja tablet tu. =.=!

semalam, masa keluar, aku bawak tablet g kedai. memang niat nak format la. aku dah google jalan penyelesaian, tapi memang tak dapat-dapat. g kedai, aku ke malu an, bila tokei tu tanya. "Ipad ke?" aku sengih cakap. tak la. bukan. haizz.. rupa tablet aku ni dah berapa orang dah kempius ingat Ipad. =.="
tokei tu kata, memang tak boleh nak buat apa dah. nak kena format je la. dia pulak tak boleh nak format. tak boleh ke malas nak buat! hmmmm.. aku pun dengan kesakitan kehatian, membawa pulang tablet aku yang layak ganti papan pemotong sayur tuh. grrrrrrrr! DANIEL ZULKARNAIN!!!!!!!!!!!!!! repair balik tablet maksu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hishhhhhhhhh.. geram!
tu ha. budak yang buat "good" tu! grrrrrrrr!

okeh. done about that. =.="
now aku nak proceed to another story. hmmmmmm..
story apa lagi. dah la. aku nak buat-buat sibuk dengan study lah. tata~

jumpe lagi! insyaAllah. Assalamualaikum! :D

No comments:

Post a Comment