Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Monday, October 1, 2012

all about missing!

oyeah~

tidakku tahu mengapa mood jiwang melanda aku semenjak dua menjak ni.
semua aku nak rindu.. heee.. :3

semalam bagai nak rak merindukan si dia. kekekekke. :P
harini pun rindu jugek. tapi tak serindu semalam~ lalala. :3

hari ini bukak web IMVU. then... rasa sepi~
macam biasa.. masa tu baru teringat dekat my one and only daughter. hmmmm..
dia sedang berbahagia kat sana~
baru sahaja diijabkabulkan. Alhamdulillah.. dah jadi bini orang dah. hihi.
#tengok tu, anak je dah kahwin, mak dia bila lagi. :P

rinduuuuu.. sebab dah lama tak berborak sekali.. dia cakap lepas kahwin, dia tak mau dah main IMVU. aku pun dah lama pencen. kadang-kadang ja on. hehe. so, bila on pun rasa macam invisible. konon macam ada offline mode la kan kat IMVU tu. padahal forever alone. -.-"
hoho~ rindu la kat sha! semoga berbahagia.. yang tak boleh pergi tu, facebook pun dia deactive. adehh.. x_x
nak mesej pun aku tengah pokai. sedih kot. tadi nak send mesej, pastu tak lepas, celcom send balik, you have no insufficient balance bla bla bla. sadis gila. nak send kat aku nye 8pax je pun. bayangkan. setengah sen pun dah tak ada. T_T
memang musim gawat habis habisan nih.. duit banyak melayang. tak macam sem lepas. sempat jugak aku buat saving. hmmm..
nak p cari jadual exam lah. nak menghitung berapa hari lagi nak duduk kat sini. >.<

okey lah. sudah nak maghribi pun. saya mintak diri dulu!
dan! saya rindu shamimi!!
saya jugak rindukan amirdzul!!
saya sudah semestinya merindukan mak dan abah saya!!

love you all sampai jannah. insyaAllah.

No comments:

Post a Comment