Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Monday, October 1, 2012

what time is it? =.="

hoho.

sekarang dah pagi ke?
tapi aku tak tido lagi nie.. T____T

currently i am finishing all of my assignment! argh! harap-harap lepas habis semua ni, habislah! haizz..
eh. correction. aku bukan finishing menaip, aku tengah repair printer aku yang SANGAT MANJA ni lah kan! grrrrrr.. sabaq je lah. huwaaaaa... T____T
ada hitam biru dan merah je. biru pulak takdak!
selalu biru yang keluar melimpah ruah.. iskkk..

nak repair macam mana lagi la. lama-lama aku boleh bukak kedai repair printer. =.="
while waiting for MY SAYANG NAK ELOK, aku meraban sana sini. bukak facebook, sekor pun dah tak ada. x_x
twitter, ada la retis-retis post morning bagai. harap member-member aku, kompom semua lena dibuai mimpi sekarang nih. hukhuk.
damn. cepat la oke printerku sayang. TT___TT

hmmm.. sementara tunggu dia dok buat macam orang start engine kereta la, motor la, aku pun usha-usha la apa ada lagi kat internet ni. then ternampak my recently. ada belog mamat ni. dah la url nak sama dengan i. tak malu. :P
diaryhatikecilaku.blogspot.com

tengok la belog dia yang kusam masam dam suram. -.-"
huuuuu~
yes. i admit it. i miss you so much..
hmmmm.... at least, terubat rindu baca your writings. even writings tah hape hape. layankan ajelah. because i know that is from your heart and mind. hmmm.. how could i write my feeling into words? hohoho. i cant!
just one sentence. i miss you, i love you.
wuuuu~ (romantik tak? haha. geli-geli gitu kan. mohon tutup mata bagi yang tiada kaitan. :P)

dan! sambungan nih! 
sebab tu la saya ni sibuk sibuk mintak awak tu tulis belog awak! 
sebab bila awak tak ada, saya rindu, saya baca la. 
awak tu malas sangat. nak taip mesej pun malas. nak tulis belog lagi la kan...
lalalallalalalala.. :P :P :P :P

hmmm.. pray for may sayang manja-manja printer ni. please dear. i need you.. T______________T
help me! i love you lah. please love me back by helping me print all of my works! D;

No comments:

Post a Comment