Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Monday, February 4, 2013

kunci kira - kira



hihi.
kesian kat orang yang tengah google cari pasal kunci kira-kira tu. maaf ye dik kakak abang. saye cuma nak bagitau yang elaun dah masuk. yay!!

haha. hasil duit cukai telah diberikan kepada kami. terima kasih kerajaan! *muka baik + comei

alhamdulillah. setelah sangat penat menanti penuh debaran. tanggal 2 Febuari 2013 telah masuk la elaun kami yang tidak seberapa tuh.. masuk je elaun tu. apa lagi. haha. geng aku pun apa lagi. macam dah kamben dapat keluaq kandang. :P

dalam sekelip mata sahaja duit aku dalam akaun dah tinggal separuh. T_T
bayangkannnn.. hahaha. tapi jangan risau.. aku tidak seburuk yang digambarkan. wakakakka.
telah aku laburkan separuh tu untuk masa hadapan. yakni. aku telah labur dalam bisnes EasyReload (top up) aku nih dan jugak telah aku membeli harta untuk masa depan. cewah! over tak? haha.

jadi... errr.. yang satu ribu lagi ke mana yer.. nak tau? telah aku beli sesuatu yang berharga 1700. aku dah bayar 700 sebelum dapat elaun lagi. rasa macam nak menagis lepas aku korek aku punyer ASB. T_T
Premium Beautiful. heeeee. dah selesai bayaran. tapi si tukang jual tu dekar Singapore pulak. kena la sabar menanti dia balik untuk mengepos barang aku tu. tapi aku rasa im not that bad la dalam membajet nih. hoho. (prasan)

untuk membeli kereta. aku punyer pembelajaan harian mestilah tak lebih 5rm. haha. tadi masa jalan balik dari kelas. penat aku fikir. macam mana la nak minimakan perbelanjaan kepada rm5 sehari. hmmmmmmm.. nasik lemak untuk sarapan / lunch. 1 rm. agak lapar. angkat 2 bungkus. rm2. jadi malam ada lagi 3 rm. nasik bujang je la. haha. tak pun goreng goreng je. dilarang membeli air ketika makan di mana mana pun. kena bawak air mineral setiap masa. hahahaha. amacam? ada gaya macam kunci kira kira tak.
haha. aku dalam kelas kunci kira kira tu selalu blurr ja. agak nak kata masuk telinga kanan keluar telinga kiri pun tidak. sebab masuk tak. hahahahahha. haizz.. mak aku baca nanti sedih nih.. hmmmm
behave behave dayah.. >.<

lately sibuk gila! i mean, banyak sangat keja. aduhh.. aku tengok untuk program BIG (bina insan guru) tu. semua budak RBT je yang pulun (buat kerja). hmmmmmmmmm.. sabar je la. dah la nanti atau mulai esok akan mula buat dan bertugas kat padang sempena dengan pengurusan padang sempena KOT (kejohanan olahraga tahunan). haduss.. sabar je lah kann. nanti nak p sekolah jadi cikgu pulak dahhhhhh.. adess.. mampukah aku jadi cikgu. berdiri kat depan. menjadi tumpuan. mata semua pandang. apa aku cakap tu adalah semua betul. OMG OMG!! >.<!!

ok dah lari topik. aku nak p buat kerja sat. esok ada presentation!
pasal hamster mengawan. wahahaha. serious okay. ini bukan mencapap (cari publisiti)

okay babai sesape yang rajen mengusha blog aku yang seberapa ni. hihi

Assalamualaikum. wbt

No comments:

Post a Comment