Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Wednesday, January 23, 2013

busy!

currently.. time sekarang adalah time terbusy. haha. takleh blah kan broken bm+bi aku. :D

aku sekarang sibuk sangat! sibuk belajar. belajar?

belajar main game. hahahhaha.
dan belajar menguruskan bermacam macam program..

main game? aku sekarang tengah addicted gila dengan game LoL atau nama lain dia League of Legends. sangat besh. memang ketagih gila kot. pantang ada masa ja. aku main. haha. awal2 main aku macam bodoh2 je. sekarang dah pro sikit dah. (perasan. padahal baru level 12) kuang kuang kuanggg~~

belajar menguruskan? yaa.. bukan kuruskan badang kawan2. haha.
gila. sem ni aku banyak sangat pegang jawatan berat. 2 naib pengerusi. 1 naib setiausaha. 2 ketua biro. hadoi~ =.="
sampai berjerawat batu lah muka aku ni memikirkan benda2 neh. (haha. over)
haizz.. tapi memang overall sem ni bukan setakat letih tubuh badan. otak pun penat woooohhh..

betui kata cik lah (mentor kelas kitorang) subjek @ kos kami adalah kos paling teruk. sudah lah RBT. campur dengan PJM pulak. boleh menyebabkan tekanan otak perasaan dan tubuh badan. ni sejak semalam, aku dan kengkawan kena belajar lompat tinggi. aduh mak. sampai sekarang aku mengalami sakit yang teramat sangat kat peha + leher. puan yang mengajar kami tu nak ape ntah nama cara lompat tu. tapi dia nak kami lompat dan jatuh secara baring. frost ape ntah. budak PJ tau la kot. hihi. I major RBT. :p

ni sedikit gambar aku colek dari budak kelas aku yang amek gambar. lelaki saja. perempuan tak bleh snap. bahaya. satgi nampak macam. haha.

ni la owner gambar ni. Ak Ilun nama pesbuk dia. 

ni satu lagi..

ntah gambar sapa ni. Tox a.k.a Firdaus kot ni..

tapi.. bahana semua kejadah ni. perghhhhhhhhhhh.. sangat membuatkan aku rasa macam nak baring sepanjang hari. nak jalan, naik turun tangga. dan nak nyahtinja pun seksa nak mamfuss.. tengkuk aku pun sakit.. T_T
hampir semua budak perempuan sakit. budak lelaki takpa. diorang semua athlete. haha. 

ok tu je serba serbi pasal hidup aku sekarang. sehingga berjumpa lagi~ 

-- life is beautiful. don't get busy remembering your hard and painful past days. but keep looking forward to make your life more precious. 

a little quotes i find out unintendedly by hearing of all my lovely friend and love life story. 

semoga kuat wahai sahabat. :)


No comments:

Post a Comment