Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Thursday, January 10, 2013

kuat nafsu

ahh..

kuat betol kan nafsu seorang wanita ni.
yeah. aku akui. haha.
korang ni pantang kan. asal jumpa "nafsu" je. pk benda bukan bukan. :p

di petang yang hening dan panas ini. aku mengantok mengantok ayam. tapi aku tak mau lena. jadi aku melibatkan diri dengan internet secara melampau. buat research yang tak pernah habes. :p

hihi. bermula dengan misi mencari handphone baru. oh mak aiii..
bernafsu giler. semua aku rasa nak beli. haha. damn!
ukur baju badan sendiri. errr.. XL? errr... ok abaikan..
iphone5 tu macam pungguk rindukan bulan je.
samsung pulak macam menyampah sebab beli bulan ni fon baru, bulan depan keluar model baru. plus tak plus, duo la. 1 2 3 la. macam macam. naik meluat. =.="
sony pulak aku dah serikkk..
lastly aku macam terjatuh hati dekat nokia N9. sebab?
ada laa.. sungguh berjam jam aku researh kannn.. hahaha.

tudia mak jemah. yang putih tu smart gila. sempoi. i sudawh tidawk sukew pwink pwink dawh lepaws niw. 


lepas dah bosan buat research. macam biasa. aku check harga dia. harga semasa dia. pergh. harga tak jatuh merudum lagi. tak macam samsung, sony n etc. pantang lebih 3 4 bulan je.. tummm.. hargah jatuh macam pokok tumbang. macam aku beli sony experia aku dulu. ceh. beli hampir 7 ratos. then da pakai tak sampai setahun kot.. jual last last dapat 100 je. puih! ehhh.. *calit balik. habes kotor laptop aku neh..

hmmmm.. harga dia still arround 1300 + tu lowest. paling mahal, 1700+
second pun dalam 600+ paling murah.
hmmmmmm.. tapi aku suka feature dia..
lepas tu aku pun macam merana la berangan sana sini. hahahahhahaha. bajet macam duit dalam bank ada waste arround 100k untuk dihabiskan segera tanpa tujuan. :PPP

dahhhhh habes sengsara aku pasal handphone.
aku tetiber teringat pasal kereta yang masuk berita haritu. dengan si dia pun bising bising jugak penah cite pasal keter ni.

tada~

 Mitsubishi Mirage !


uish syg. jangan la jeling jeling diorg. 
kau bagi la kete ape pun. merah jugak aku carik. hihi
depan je?
curios jugak?
nah tengok lagi sampai bontot dia..

cakk!


luasnyeee keter i nieee... :p
jumput la masuk la keter i ni ha.. jgn segan2. ader plastik lg ni haa..
wahh.. kemain lagi... hihi. dah usha usha and research sikit pasal keter ni. then aku pun macam berminat. dah habis puas hati pasal feature dia yang boleh tahan tu, aku pun tengok la harga dia berapa. lowest atau basic la. dalam 54k. tapi rasenye kalau full spec, mybe dalam 65k kot otr. otr tu on the road ye tuan tuan dan puan puan. hihi.

so dengan gedik dan penuh bernafsunye, aku rasa nak  beli semua item item dia atas. arghh.. sabar la hidayah. ukur baju badan sendiri ye.. (tapi saiz da besar da nih!) Y-Y

gua pun tak tau la nanti nak p praktikal naik ape. =.="
dah la jauh.. arghhh.. semua orang dekat dekat kangar je. aku sampai pauh sane nuh. adehh.. nak naik ape la kan. basikal? x_x

ok lah. sudah tamat menceritakan tentang napsu napsi. hihi. 

Assalamualaikum wbt..




No comments:

Post a Comment