Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Friday, May 10, 2013

Musim Cinta~

wiwitt.. tgk tittle pun dah xleh blah dah kann.. hehe..
aku cuma mau mengarang yang merepek2 jeee..
mengapa musim cinta? sebab! first anniversary dah nak dekat!! >.<
hehe. terujaa.. mcm ni first time bercinta je kan.. muehehehe.

dengan ini saya nak dedicate kata2 penghargaan dan kata alu-aluan untuk awak. :3

awak.. terima kasih sangat sebab....
selalu sabar dengan saya... walaupun saya tak penah bagi awak peluang..
selalu sayang saya.... walaupun buruk perangai saya...
selalu cuba jadi yang terbaik untuk saya... walaupun saya selalu "down"kan awak..
selalu cuba bahagiakan saya.... walaupun saya banyak komen..
selalu berusaha buat apa yang saya nak...walaupun saya cakap itu tak kena, ini tak kena..
selalu terima saya apa adanya.... walaupun saya selalu nak awak improve itu ini..
selalu membimbing saya... walaupun saya jarang nak support awak..
selalu percayakan saya... walaupun saya ragu-ragu dengan awak...
selalu yakin dengan saya.... walaupun saya ni selalu ngok ngek...
selalu setia dengan saya.... walaupun saya selalu suruh awak pergi.... >.<
selalu cuba ada dengan saya... walaupun saya tahu awak ada komitmen lain..
selalu cuba memahami saya.. walaupun saya selalu berubah setiap 24 jam..
selalu teman saya dengan macam2 game.. walaupun saya selalu merugut kalau tak menang..

dan banyak lagi....

saya jugak nak mintak maaf banyak-banyak sebab........

selalu marah-marah kat awak... walaupun awak baru sekali je marah saya dalam setahun ni...
selalu tinggi suara dengan awak... walaupun awak tak pernah tinggi suara dengan saya...
selalu moody dengan awak.... walaupun bila awak moody saya marah awak balik...
selalu jadikan awak tempat lepas marah bila stress.. hukhuk..



sorry for not

---------------------------------------------------------------------------------

i am back continuing my never ending love story..

sorry sebab ayat last tu tak sempat dihabiskan. masa ni tulis sebelum balik rumah. so tak sempat dihabiskan..
post ni ditulis pada lebih kurang bulan 10 tahun lepas...

tengok terbiar je dalam draft. so, rasa macam nak habiskan.

harini, 9 May 2013.

you are someone that change like 180 degree.

hmmm.. but still the love for me and my love for you does not fade.
but still grow and will never stop growing.

a lot of things to say. tapi semua tu lame.. next time i'll write it. ngantuk! anyong~ <3

No comments:

Post a Comment