Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Tuesday, May 14, 2013

mimpi atau realiti?

Alhamdulillah! syukur sangat. aku rasa gembira walaupun baru hanya planning.

aku gembira sangat lepas tau yg dia punya cabaran susah sangat nak buat keputusan nak kahwin tu sebab apa. Alhamdulillah.. lepas pom pang pom pang (gaduh-haha) dapat jugak capai kata sepakat.. but as always.. mamat ni perahsia gile. haizz. banyak la rahsia! benda2 camni mana boleh rahsia2! kena rancang betui2. haizz.. jangan la surprise2 syg ooii.. >.<

aku gembira! tu je satu perkataan yang aku rasa. so sekarang dah mula buat planning pelan2. memang orang dah pesan. seeolok2nya plan awal2. baru la bajet dapat dikurangkan.. whew~
so sem depan, akan mula bukak account bank bersama.. >.<
tapikan pikiaq2 balik. baik mula je dari sekarang! hoho. mula bulan depan lah. Amirdzul! cepat p buat account bank. masuk duit nanti saya bank in! hehe.

wah.. bestnya! tak lama lagi akan berteman. seronoknyaa.. berjalan berkepit2 tak perlu pkiaq dosa lagi.. bestnyewwww... >.<

nak deting setiap hari! omg! dah soal orang kahwin.. banyak cakap seronok sangat. tapi tanggungjawab pun berat jugak.. hmmm.. takpe2.. hidup kita memang selalu mula dari 0, so belajar2 la. aku harap la dia dapat guide aku elok2 kalau aku ada buat salah. sebab tu la nak cari orang yg penyabar dan penyayang! hehe.
seronok aihh. tapi ada satu wishlist aku tak sempat nak buat untuk dia! ada hadiah untuk dia.. harap2 sempat la kot birthday dia tahun ni... >.< (ayang curious la tu. mesti nak tau apa dia. werkk.. padan muka. biaq tertanya2.. mcm slalu buat kat org. :p) eleh sengih2.. haha

hmmm... jom buat checklist nak!

first skali,

-- account bank bersama! :P
-- survey rumah cepat! grrr
-- awak tu, bila nak call mak ayah saya =.=
-- survey tempat murah2 untuk awak sewa sini and fmly saya kat sana. o.o
-- survey catering best dan murah sini dan sana.
-- survey nak tema kahwen kaler ape. :D
-- survey tarikh apa dan kesesuaian tarikh tersebut dgn sy yg study lagi and awak yg kerja tu

don't worry or serabut. ni bukan untuk buat beban awak. ni cuma langkah2 awal. heee.. tak salah merancang. kita merancang. Dia menentukan. lagipun, lagi kita buat persiapan awal, nanti senang la kita nak buat keputusan kannn.. sapa suka statement nih sila senyum! hehe..

tu je la kot checklist untuk kita setakat nih..

awak, saya mintak maaf lagi sekali kalau awak rasa terbeban. baru je kerja, nak kena cari rumah, then simpan duit nak kahwin pulak kan.. sorry eh. tapi bagi saya, kalau ikut saya je. nikah saja pun dah cukup. tak perlu meriah2. jimat belanja. sebab saya faham awak. :)

apa2 pun, terima kasih sangat untuk semua. dan saya sayang awak! :D

No comments:

Post a Comment