Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Friday, May 3, 2013

A moment to remember...



Just a while..
aku teringat..
masa kami selalu bergayut dulu2..
almost 24 hours on call.
huu~
thanks to DiGi easy buddy..

suatu petang...
masa aku tengah belek2 diri sendiri..
then aku ternampak satu tahi lalat kat tepi tapak tangan ni. kawasan ni kan kawasan macam blind spot la. nak tengok kena kilas tangan dulu kan.. so aku baru terperasan kewujudan tahi tersebut. hehe..

lepas tu, terus terpacul dari mulut aku..
"ada jumpa tahi lalat baru! kat tepi tapak tangan ni!" nada penuh excited gituww..
si dia sambungg...
"tangan kanan ka?"
aku pun terkesima 2 3 saat..
"eh.. hmm..yelaa.. tau mana?"
dia jawab...
"tau laa..orang belek la awek orang..."

hmmm...
i just miss the moment.....
miss you.. miss everything...



harapan saya semoga kita dapat menjadi pasangan yg halal sampai jannah. in shaa Allah..


Hidayah rindu Amirdzul...



will you? :3



No comments:

Post a Comment