Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Saturday, February 23, 2013

usang.

lamanyaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

eh. sabaq sabaq.

Assalamualaikummm. W.B.T.

lama gila tak tulis blog. =3=
currently aku tak sehat! T_T
mata rasa membengkak sangat.

sebabb,,,       aku.....

 nangis bnyk sgt... heheheh..

aku menghidapi kecelaruan emosi yang teramat sangat. sangat mudah marah, terasa hati, dan terlebih lebih emosionalll....... haizzz..

yang paling kesian? tentulah Amir. .__.
sorry yayanggg.. huhuk.

kecelaruan emosi banyak sangat sampai aku pn tak sure apa punca aku jadi begitu.. wuwuwuwu.. T_T
PMS? maybe. arround the corner dah pun.. >.<

waa.. mata sangat pedisss.. hidung sangat terasa bahang bahang udara panas yang aku hembus dari paru paru ku ini. air hingusnya pulak tak henti henti meleleh leleh... T_T

sampai longgokan tisu hampir penuh bilik aku..




tisu yang bekal untuk satu sem aku dah habeskan tak sampai seminggu pun. haha. segulung tisu sem lepas lepas tahan sampai hampir 2 sem. yang ni aku rasa esok lusa habes la. ngeh ngeh ngeh :B


ok la. mata dah macam ada bata 5 ketul bergantungan. hidung pulak macam sedang menanti letak roti kasi bakar. wuwuwu. kalau tido ni kompom esok bangun hidung berkerak hijau keras je. erghh... (padan muka korang. haha. geli tak? terbayang tak? wakakakaka)


haaaah! lupa nak cakap. kereta idaman (idaman lahhh sangat kannn) heheheh. ok ok.
kereta yang telah lama ku nanti, InsyaAllah dah tiba. tunggu on the way je. no play CY! Che Yah! opss.. kantoi nama gelemer i. hahaha.

hmmm.. okaylahhh. dah tak ada apa apa nak share. dah ngantuk. nak sorang bantal. dada~

No comments:

Post a Comment