Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Friday, June 22, 2012

ohno~


OMG!

cinta terhalanggggggg... tidaaaaaaaakkkk... TT_____TT
seperti yang aku post sebelum-sebelum ni. aku dah mula bibit bibit cinta aku dengan si dia savvy. T_T
tapi, setelah aku mintak izin orang tua. mereka kata tidak! OMG! wuwuwuwuw..
:'/
comei ape savvy. hihik. :P
alaaa.. jimat minyak apeee.. yang masalah-masalah tu semua kereta AMT!
kereta manual takpeeerrr... kan senang keta jimat minyak. nanti adik p mengajar kat sabah sarawak nun, keta tu amek la kat mak n abah. ehehe. kan murah nak ulang alik g ke keyyel pun. ngeee.. :D
selamat pun selamat. kerasss jer keta tu. lagipun mak kan suka speeding. ngeeeee.. :D
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. frusttttttttt nieee..... nak jugak....
hurmmmmmm........................... nk p kawen kt siam la. haha.

mak cadangkan aku beli myvi. suke beno dia dengan myvi katanya. kata dia lagi, aku gemok. tak sesuai savvy. =.="
hola3. -.-"
haha. aku pun buat la pemikiran...... sebab aku kata, alaa.. myvi mahal. mana nak cari duit bayaq bulan-bulan. savvy murah sikit. then ayat terbaek kluar~~
alaa.. nanti abah tolong la..
 mwahahahahha. :P
yeah! kalau dah ade orang nak kipas~~~ ape lagi~~~~~~~~~~~~ hahaha.
hmmmmmmmmmmmmmmmmm..... tapi, aku tak sure la lagi. bila pikiaq2 balik. berbaloi tak ye aku beli keta. tapi aku nak senang bergerak ke mana sajaaa.. hmmmmmmm.. minyak.. n nanti road tax, omg. servis lagi. hadeiii... *_*
hmm.. i need a lot of thinking. tu la kan. guna je la ayat drama sikit. biar masa menentukan~~

okeh! tu je lah cinta terlarang aku buat masa nih. hihihi. jumpe lagi nanti~ :D

--sometimes not having what you really want does not mean that the thing you have is not good. but that is better for you. cherish it. :)

No comments:

Post a Comment