Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Friday, June 22, 2012

damned! lol


annoying!

wargh! my first impression bila sampai kat hostel nih. OMG! ANNOYING! haizz..
internet takde. -.-"
cisss.. berhempas pulas (over) aku menunggu internet ada.
pastu.. dapat tau pulak yang jadual sem ni pack giler. aduhhhh.. hari-hari mula pukul 8, sampai pukul 5. oh GOAT! rehat 2 jam jeeewwwrrrssszzzkkkqq awakk.. x_x
sejam pukul 9-10 satu lagi 1-2. =.=
ohh.. i am gonna die..................................
baru sem 4 nih. mencabar nie.... hari-hari pulak lecture dalam kelas.. ohh.. tidakkk.. please save me. i really-really hate studying like thiss.....
tapi Alhamdulillah lahh.. dalam 2 3 lecture yang @$#$($#Q!#@$~!@# ada jugak yang menghiburkan. yang best. yang layan~~ hihi.
kalau macam tu semua lecturer, kan ke boleh dekan aku sem nih. haha. :P

start masuk hostel on Monday. and..... until today! -Wednesday (the day i write this and save this on my desktop) internet connection damn! only in girls hostel. =.=!!
 (HARINI HARI JUMAAT, AKU TAK BALIK, LEPAK KAFE. SEBAB NAK ONLINE! WARGHHHHH!)
damn... =.="
terasa macam duduk kat ceruk pedalaman. hari-hari langut je tengok laptop tak berinternet. stresssssssssssss woooooooo....

okay done about the damn thing.
weee~~ <3
on Monday, aku happy sanggat-sangat-sesangatttt... hihihi.
kiriman dari dia sampai kat aku. yeayyyyyy....
lepas ja kelas first pagi tu. rush - rush - rush - aku pergi kat HEP.
tengok kat list name orang yang ada kiriman. hihi. my name was on the top!
yelah.. dia send dari hari apa lagi.. ngeee.. :D
masuk tunjuk student ID. pastu dapat! yeay!
A medium Box. <3
dalam tu ada bunyi macam pasir-pasir pun ada. kakak kat HEP pun tanya aku. ada barang pecah ke nih? aku pun jungkit bahu je lah.. aku pun have no idea about what will i get. hihi.
aku dalam keadaan yang sangat-sangat tak dapat nak tahan perasaan. even masa tu kat kafe. melonjak-lonjak gilaa nak bukak kotak tuh. OMG. so dalam keramaian pun aku gagah jugak bukak. ngee~ :D
tada! bukak je, nampak ada banyak bintang-bintang Glow in the Dark tu. colourful! cantik! >.<
so sweeeeettt.. hehe. kawan-kawan aku bising-bising. cakap dia hati kaca la, dalam hati ada taman la. aku memang tak dapat nak tahan dah. sengih ja manjang. dalam tu, ada lagi, ada sebuah novel "Versus", hasil penulisan Hlovate, ada buku nota kertas hitam, ada satu buku nota kecik yang ada arahan untuk aku buka satu kotak kecil yang ada dia bagi. dalam kotak tu, ada lagi "treasure". aku mesti cuba bukak kotak tu sampai dapat. wah. perasaan excited aku yang melampau membuatkan aku baca arahan tu cepat gila. sampai pemahaman pun dah failed. haha. malangnya aku gagal. cuba berkali-kali. gagal jugak. oleh sebab kawan-kawan aku pun macam curios, anxious. haha, diorang pun cuba jugak bukak. malangnya! semua tak dapat. kotak tu unik!

akhirnya.. aku give up, give him a call.... ask for another live tutorial.. so.. berkat kebijaksanaan aku. (hahahahha, perasan tak mau-mau) aku berjaya! hihi. menyerong cara bukak kotak tu.. memang unik sangat. semua teruja pastu nak try jugak. dalam tu, ada keychain. dia buat. Amir Dayah. ada 3 semuanya. :)

i was so blessed..  sengih memanjang.
ngeee.. no objection. i can feel that all of my friends feel so envy with me. :P
lalalala~
alhamdulillah. i was so happy on that day. :D

hmmm.. done about my happy and bad weekend. see ya readers. (bajet :P)

--it is not that, what you give you get back, but what u give, u will get MORE. so keep giving good things in your life. :)

No comments:

Post a Comment