Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Wednesday, August 1, 2012

haluu~

currently i am in my classroom during free time. lol. =.="

semua ni gara-gara nak online. sakitnya hati dan jiwa beta bila takleh nak bukak facebook! 
damn.. hmmm.. i misssss my pesbuk.. hehe.

aku nak cuma nak bagitau.. hihi..
last week, masa aku sibuk online tak ingat dunia tu, aku ada la dok sibuk ber bida. oh skema. "bid" la kata omputeh. aku bid kat lelong.. asalnya aku memang teringin pun nak ada apa-apa tablet ka pad ka. whatever la. smartphone pun bolehh.. tapi smartphone mahal sangat. hukhuk. so, aku limit penggunaan duit aku yang dah makin susut ni, untuk beli tablet saje. (ciss..saje la sangat) hohoho

dann.. hari ini dan semalam dan hari-hari akan datang. aku nebes (nervous) menanti tablet aku yang di nanti! hihihi. eksaited sgt! hohohoho.. meh nak bagi gambar pengenalan sket. :P


tapi............ sebenarnya banyak lagi yang penah aku shopping kat sana. ngeeeeeee.. :D
dan... untuk sem ni, aku sangat boros! OMG! makin tua makin boros. adehh.. T_T

hihi. okey lahh.. tak boleh tulis banyak-banyak. nanti makin banyak pulak rahsia bocor kat sini. haha. 


-- berjimatlah wahai hidayah! haha :P

No comments:

Post a Comment