Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Tuesday, July 31, 2012

post last bulan Julai~

hihi. pelik kan tengok aku online hari-hari sejak seminggu ni. hoho.
today is the last day of my subscribtion. :3
aku subscribe internet celcom rm18 untuk seminggu. kaya kan? kaya kan? haha.
takde la. actually saja nak test. + nak cuba keluar dari belenggu kebosanan tak leh online hari-hari..
tapi harini last.. :(
sedihnyaaaaaaaa.. nanti aku nak buat apa.... nak subscribe lagi? mahal sgt.. T_T
hukhuk..

overall, nak cerita pasal celcom punya kelajuan broadband ni memang terbaik la.. lajuuuu siottt.. aku bajet unlimited lah bro~ bukak macam-macam sakan gila awai-awai tu. memang sikit pun takde lag. hihihi.
tapi, last 2 hari semalam. aku pelik, awat lembab semacam jee.. ingatkan unlimited, rupa-rupanya ada gak limit dia. kalau tak napa lembab. line 3G tak hengat.


aku menulis ni sementara menunggu azan, dah azan pun. baru lepas sahur. makan cucoq udang + ciken cop bazar ramadhan. hehe. semalam berbuka kat yasmeen.

okay lah. tunaikan kewajipan dulu sat naa.. see yaaa~ tata.

--beribadatlah selagi hidup, berbudilah selagi hayat dikandung badan. :)

No comments:

Post a Comment