Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Monday, May 7, 2012

new begining of 2012

hello guys.. hehe.
dah lama giler aku tak karang-karang kraf kat blog nie.
dah terlambat ke nak kata selamat tahun baru? :p
apa-apa pun. sem 3 aku ni dah nak habes. dah nak final pun. 2 3 minggu je lagi.
aku study pun belom. macam biasa. :p

hmm.. weekend minggu lepas aku balik rumah. then makan durian 2 3 ulas je.. pastu..
"kun fayakun" kan..aku ditimpa demam.. agak terseksa la jugak aku nak handle demam kali ni.. >.<
mula-mula selsema, then demam, pastu semalam, aku start batuk-batuk berkahak. argh!
benci batuk neh! memang sh*t kalau batuk. menyiksaku.. T__T
sekarang ni pun still headache. tak tau la kenapa...
hmmm..
lately.... i have been thinking a lot..aku nak beli kereta.. mula2 rasa nak beli used car je. mampu sikit..
tapi bila fikir-fikir kan risiko.. macam nak beli keta baru je.. hmm..
tapi tu lah.. waaaaaaaaaaaa.. benci tau tak.. susah bila takde pengangkutan..
haa.. start bulan lepas. aku ada buat top up. takes time jugak la orang nak kenal. so far.. aku dah buat rm200.
okay la kot.. dalam kira-kira aku. kalau rm100. dapat la keuntungan dalam seringgit. seringgit pun kalau himpun lama-lama banyak jugak kan. :)

ha! satu malang yang menimpa aku...fon sony xperia ku buat hal.. tak leh charge. :(
bukan charger rosak. tapi port tempat charge tu tak guna. T_T

so, terpaksa la muncul satu fon sony k810i.
okay laa.. boleh 3G. hehe. awal-awal dapat, ciwi gila. sampai rm20 tu sat je. =.=
sekarang da kurang. >.<
masing-masing berjimat.
eh - eh. did i mention? haha. 3G dengan sape ye. :p
my buah hati la. ♥ amirdzul.


hmm..headache nie........... x_x
tak dapat digambarkan dengan kata-kata..sakit!!

hmm..lima bulan berlalu memang banyak benda jadi..
contohnya, aku dan kawan-kawan lain pergi bercuti kat langkawi.
hehe. sebenarnya p sana tu nak ber SBE.
tapi, bak kata omputeh, kiling two birds with one stone. :D

masa dlm cable car, sempat lg senyum padahal tgh cuak. >.<
well..
tu saje kot untuk kali ini. hehe.
insyaAllah nanti rajen-rajen, aku menulis lagi. tata. 


-- the sweetest part in life is when we successfully through the most bitter part of life. :)





No comments:

Post a Comment