Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Wednesday, May 23, 2012

hikhik. :D

Assalamualaikum...

hai sumeeeeee... ngee.. da habes exam anatomi! yay!! hehe.
susah n senang. ada yg boleh jawab, ada yg tak leh jawab.. hmm..
tapi nk buat macam mana.. macam yg aku belajaq EDU. seorang murid itu membuat pilihannya sendiri dalam membuat setiap tingkah lakunya. jadi, aku telah memilih untuk susah nak jawab exam dengan baru study pagi tadi. -.-"

semalam tak leh study sebab............... =.=!!
so, aku pasang earphone mp4, bukak lagu. zzzZzZzzZz. lol.
dalam pukul 11 aku pingsan. kebetulan hujan. rezeki tuhan.. enak je aku tido. hikhik.
aku standy kunci jam dalam pukul 3. 3 lebih jugak la aku bangun. asek snooze2. kang terlepas. mampos. exam nak jawab hape..
aku study ditemani si dia~~ haha. >.<

DAH! Enough bab study. -.-"
*cewah, wat macam exam dah habes. haha. esok je last! LAST but not least..
BM. hmmmm.. esok petang. sempat la study pagi esok. :P
suka tol wat keja last minutes. lalalala~

nak cita! semalam bosan2.. *sempat lagi aku bosan dalam keadaan org lain tgh separuh mati study anatomi. haha. :P
semalam aku usha satu blog lagi. sat hamek link.

sini haa.


kat situ, diorg cite pasal pahit getir perih semua ada..hoho. takut jugak!
sebab, aku pun berpendapat macam diorang. beli keta ni kadang2 macam gamble (berjudi) jugak. sebab, ada luck, dapat keta elok. tak luck dapat keta barai~ hmm.. risau.. sebab aku nak beli ni seken hen jeeeerrrwwwsssskkkk (over)
hmmm.. harap owner yg nk pass bagi kat aku tu dia jaga elok2 laa..risau risau! >.<
tapi still eager nak beli. sebab, memang aku cari cari keta murah- jimat minyak- bawak sedap- aku pun selamat- haaa.. tu dia. stakat nie. kau lah yg terbaik sabby~
banyak2 kan berdoa je lah supaya dapat yg elok... >.<

hohoho~ apa lagi yer? hmmm.. dah la tu. nanti2 aku coret lagi. :D
okiee.. tata~ <3

-- live without pretending, love without depending, listen without defending, speak without offending
. ^^v

No comments:

Post a Comment