Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Friday, May 25, 2012

the Last but not Least.

hai sume.
aku sempat lagi type type ni. nak bertolak pulang dah ni. tumpang dengan Alia. so, kena siap awal la kan. selalu mak cakap dah on the way, baru aku terhegeh2 kemas. dah sampai, belambak tak habes kemas lagi. haha.
aku dah tamat segala seksaan exam untuk sem 3! hmmm.. harap2 lulus la. tak mau ulang. :(
takut!! tak mau pikiaq pasai result lagi.. hmmm..
cek nak stroy... pasal semalam..
aku benci la orang selfish ni. celakes tol. jangan bikin haku kotorkan blog haku dengan perasaan benci kat kau.. =.="
seriouslyyy.. malas mention.. lantak la. tapi, dia la penyebab aku takdak mood giler masa nak jawab exam BM semalam. dah2 tu bukak plak kat subjektif. mak aih! sebijik soalan spot. panas gile pig hati aku.
aku tau, semua exam dia dapat soalan spot. bukan tajuk2 dah. tahap seketui tu jatuh ke riba. tapi sikit pun tak penah nak bagitau ka apa ka. memang fork la kan.. =.=
sudah! tak mau cakap pasal tu lagi. eh tapi. masa tengah aku tension memikior kan jawapan. aku terpandang sebelah kiri haku. =.=
ciss.. patut la laju je menulis jawapan subjektif. bawak toyol(kertas yg ditulis nota+jawapan) rupanya.. =.="
arghhhhh. aku stresssssssssssss. macam nak angkat tangan tunjuk dia bawak toyol je. panas hati jugak la. -.-"
tak pa laahh.. aku redha + pasrah je la..hmmm.. :(
sebab aku banyak stress haritu.. aku takleh jawab esei sebaiknya. separuh muka pun tak sampai yang esei kedua tu. markah 20. :(
selalu aku terer la jugak nak menggoreng(mereka2 ayat bagi nampak macam esei ada isi) ni.. T__T
sepuluh minit lagi, aku baru terhegeh2 tulis.
yang sebelah aku tu, sibuk2 tanyak objektif kat aku. kebetulan tiba2 hujan lebat dan angin pun kuat. terpaksa la jauhkan sikit meja yang paling kiri tu. so, makin dekat la kedudukan bersebelahan. aku tengah separuh mati tulis esei, dia tanya lagi kat aku. geram!! satu dua aku jawab la. dah banyak, melampau la!
objektif sikit ja kot markah. esei hang tu dah full mark hapa. aku ni esei pun macam hapa dah.objektif 20 soalan. satu soalan bapa markah sangat. aku nie esei satu soalan 20 markah!! tidakkkkkkk.. TT___TT
harap2 lulus la... >.<!!

dah la. enough pasal exam. i am sick of it. -.-"

haa.. japgi nak p rumah mak tam n paktam. sebab esok ada kenduri doa selamat kot. sebab mereka2 tu nak p umrah. mak asalnya nak ikut, tapi tak cukup duit katanya.. hmm. nanti adik dah keja, InsyaAllah adik bawak mak p sana. adik nak p dengan mak, abah n insyaAllah suami adik. :)
hikhik. gelenya plak rasa tulis suami2 neh. haha. tapi memang. the truth. galak dah nak berlaki neh. =.=
besa la.. hormon tengah aktif. :P
sebab tu orang dulu2 umoq macam ni dah beranak pinak. lalalala~ :P

okey! cuti nih nk buat hapa yer. eh btw, tadik! issshh.. celakes tol. tiba2 dapat mesej dari application hapa tak tau. cas 5rm. FFFFUUUUUUUUUUUUUUU! aku baru ja topup 10 semalam. :(((
siyes bengang.... terus aku antaq stop all. nak saman! aku dah tak subscribe laaa! buduss. ni aku trauma bila topup nie. rela haku kedit sentiasa 3 rm ke bawah. tapi kena ada source la nak kerap top up. hmmm..

nak karang apa lagi yaa..oh yaa.. aku bercuti dalam 3 minggu kot. so, kat rumah takde internet. kalau ada jodoh, nanti aku online lagi. ngee. aku sebenarnya teringin jugak nak kerja apa2 masa time cuti. asek jadi babysitter ja. -.-
bosan. bagi la pengalaman baru kat aku. at least aku guna jugak la lemak2 aku ni untuk bekerja. ni asek topup lemak ja. guna tak pun. sampai overload. hahaha.
aku pakai sluar jeans hitam yang pebret tu. dulu2 cam ok2 ja. sekarang dah ketat. nak pasang butang kena tarik nafas. =.="
huwarghhhhhhhhhhhhhh... takdak kempen derma lemak ke. =.="
nak derma! nak jadi penderma setiap bulan! yay! LOL
mepek dah aku. oke la. nk rehat2 baring2. take care semua. :D

have a very nice holiday. ^_^v

--once i hate you the most, forever i feel uncomfortable with you. GTFOFML :)

No comments:

Post a Comment