Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Friday, September 21, 2012

What to do?

currently i am not in the mood. :/
have you ever being in the busiest state but you still feel bored. -_-
yeah, that is me now.

whoah. speaking london mak. hihi.
aku sekarang stress. hmm..
huwarghhhhhhhh.. hendak ku rayu~~ namun pada siapa. cehh.. tak mau aku rayu-rayu. lalala~

tersebutlah alkisah... ada seorang hamba Allah ni yang telah menyulitkan perjalanan hidup aku di tempat pengajian aku nih. mengapa?
aku pun tak tahu~ hmm..

telah diutuskan untuk kami menyiapkan kerja secara berpasangan, aku dengaq ja perkataan "pasangan" tu, hurmpphhh.. =.="

jadi, aku dengan malasnya, buat macam tak ada apa-apaa~ weee~ riang ria raya~~

haha. siot kan? due date isnin ni, tapi haku tunggang langgang lagi. u_u
masih lagi kat langit ke tujuh itu punya kerja.
kerja tu memang tengok mereka-mereka buat macam nak mati je. tu kerja share-share tu. kalau aku buat sorang macam mana la ye agaknye? hukhuk.

nak luah perasaan sikit boleh? :3

awak ni kenape ha?
awak tak puas hati kat mana?
pasal assigment haritu ke?
nak saya mintak maaf pasal benda yg saya tak sempat buat pun?
awak tak rasa macam kita dah 0-0 ke?
ingat saya tak tau ke awak pernah kata kat saya macam-macam bukan main sedap lagi kat facebook chat dengan sibling awak tu?
masa tu ada awak mintak maaf?

tapi saya tak kisah, lama-lama kita okey balik..
sampai la tiba-tiba jadi balik..
atau mungkin kita memang ditakdirkan untuk tidak berkawan? (hoho. obernye statement nih)


hmmm.. nak ditelan mati mak, nak diluah mati bapak.. nak berterus terang rasa punah. nak disimpan rasa sakit.. huk huk huk.
journey aku kat sini lagi 2 tahun.. 2 tahun je lagi.. sabarlah wahai hati.. tabahlah jiwa.. >.<"

yang ada sekarang nih, mengharapkan sahabat yang bagi sokongan dannnn.. sayang saya tu yang selalu support. macam tagline kitorang. :D

bla bla bla... for you, for me,  for us.

contoh : be strong for you, for me, and for us. ♥

errr.. apasai cerita melalut pulak dah nih? ngee.. oke. matlamat penceritaan telah berjaya disampaikan.
tiba masa untuk buat-buat busy lagi.
tata~

--kadang kala kita tidak berhak menghukum seseorang kerana kesalahannya kerana kita bukanlah maksum.

No comments:

Post a Comment