Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Sunday, September 30, 2012

subject : cintan cintun

hoho~

akan ada satu ketika di mana kamu akan menyayangi seseorang itu.
kadang-kadang rasa macam sayang gila! kadang-kadang rasa macam.. errr.. sayang kot..
dan ada pulak sampai rasa macam bencinya!! hmmm..

adat la kot kan?
macam yang ustaz Azhar Idrus cakap, hati perempuan ni lemah. senang dibuai oleh kata-kata syaiton. huhu~
meme la.
aku selalu sokmo mood swing~
hmmm..

lately aku ada mengamuk sakan dekat si dia..
aku dah nekad se nekad nekad nya dah.. rasa tak tahan tau long distance relationship ni.. >.<!
aku dah buang hampir semua pasal dia. contact number semua dah delete, facebook dah buat single and unfriend siap block lagi. kat blog ni pun sudah ku buang gambar dan segala mak nenek. wuuu~ cuma tinggal satu folder gambar lagi kat lappy. masa nak delete tu, tangan menggigil-gigil. last-last tutup lappy kuat-kuat. terus sumbat telinga dengan mp4. pasang lagu kuat gilaa.. bila ada perasaan macam-macam, aku kuatkan lagi mp4 tu..dan aku akui, malam tu la kali pertama aku dengar mp4 aku sampai full volume. tu pun aku rasa tak cukup lagi..
mungkin syaiton join skali kan? masa aku marah tu, aku tak pergi ambil air sembahyang pun. bagi cool sikit. hmmm.. tahniah syaiton. anda berjaya memanaskan aku sepanas-panasnya. 2 bijik henponku juga telah melayang bagai layang-layang berbattery. heeee... :3

--hoho. tak leh buat bini nih. kaki baling-baling. :P

hihiihi.. malu i. ada sapa lagi baca belog ni eh? sunyi jee.. takde orang kot. muahaha. lagipun aku tak penah nak pomot kat mana-mana belog nih.

#eh eh. dah menyimpang. heeeee..

oke oke..

aku nak membicarakan disini apabila kamu menyayangi seseorang itu. kompomlah sangat susah nak lupakan dia kan? dalam kes aku ni, aku sayang! tapi marah.. eh benci.. eh.. ntah.. tak sure.. -.-"
ok lantok la pasal tu.
yang sure, bila orang yang sayang tu rayu dan cakap itu ini.. hmmmmmmmmmmm.. cayor tu memang la.. >.<
hishh.. macam mana nak cakap eh....
x_x

sedangkan quotes yang aku baca pun banyak cakap susah nak melupakan ex.. hoho. so aku ni yang aku sorang saje nak putus ni memang takkan berbunyi la tepukan aku kan.. tapi.. aku macam mana ntah...

haishh.. takpelah.. aku redha je la.. biar la masa menentukannya.. semua dah tertulis..
dan.. kata-kata dia nak call mak aku sendiri nak mintak izin kawan dengan aku tu buat aku agak errr.. ntah.. tak tau la nak cakap.

let's wait and see lah..

dan. aku malu sebab aku kasar. :3
'>.<!!
malu woi.. hahah. malu dengan diri sendiri. malu dengan dia. malu dengan manusia yang ada terbaca belog nih. hoho. biase la kan.......... saye pun manusia biasa... :x

hmmm.. ok lah. sudah habis merepek.. any opinion, mohon komen. :D




No comments:

Post a Comment