Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Wednesday, September 5, 2012

big girl with small heart

today.. 5 Sept 2012
21 tahun 1 hari aku telah berada di dunia ini..
sepanjang 21 tahun ni.. aku akui, aku masih tidak mengenali diri aku sepenuhnya..
yg aku tahu.. aku ni...

- periang.
- suka buat org gelak.
- sgt sensitif ngn benda2 sebesar bulu hidung pun.
- kuat merajuk.
- susah nk marah, tp bila dah marah, mmg meletop
- emosi aku sgt dipengaruhi oleh org2 yg aku syg @ rapat
- perkara yg aku buat selalunya bergantung dgn emosi
- pendiam dan pembising
diam kalau xbiasa, bising kalau dah biasa
- pemalu
- low self confident
- rasa sunyi selalu
- bab2 hati mmg lemah
- pemalas dan perajin
malas bila mood x ok. rajin bila mood dah ok
- muka selalu nampak garang n tua kalau x senyum

aku pun xsure.. ada lg x.. ni je la yg aku mampu senaraikan sekarang.. tp apa yg aku sampaikan ini bukan nk promot diri aku atau nak cerita keburukan aku.. aku cuma menyatakan serba sedikit pengalaman aku dan hidup aku dan aku zahirkan dalam bentuk pengetahuan aku dalam mengenal diri aku sendiri. kalau kita nak kenal diri sendiri, bukan saja dengan sorang2 meng analisis. boleh jugak tanya kawan2..
-skema- "awak rasa saya ni macam mana?"
-kawan2 aku- "weh, hg rasa aku ni mcm mana bg hg?"

satu lagi statement aku nak buat... hehe
aku sgt sygkan kawan2 aku.. so... kdg2 perkara besaq bulu hidung diorg buat, aku kdg2 ter sensitif.. terasa dgn diorg.. hmmm..susah kan org sensitif ni? dah la mood susah nk recover.. haizz..

aku kadang2 rasa cam... OMG.. useless nyewrzz hidup aku ni.. xbuat apa2 pun.. kdg2 rasa mcm aku ni diperlukan pulak.. hmmm... apa aku mepek nih?hohoho
biasa la.. org lampu merah. emosi tidak terkawal. ngeee. peace. ^_^


--in every relationship, put 1% HATE, 1% DOUBT and 2% FAKE from 96% TRUST+LOVE+CARES as a PRECAUTION from an awful heart break.

No comments:

Post a Comment