Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Wednesday, September 19, 2012

jeles. :(



jelesnyaaaaaa.. huwarghh.. hmmm. banyak dah sekarang orang kahwin muda. jelesnya. :(
haha. gedik tak? :P

memang dah musim kot kan? lagi pun mak aku selalu cakap, zaman ni akan berulang-ulang. macam mak cakap, dulu fesyen macam ni dah ada dah. la ni keluaq balik pulak. haa.. zaman memang berputar. sama macam bumi. sama jugak macam kehidupan manusia pun kan. oke!
kembali pada topik utama. hoho.

jeles sangat tengok orang dah berbahagia. aku pun nak jugak. u_u
teringinnn.. ntah bila la sayang aku nak take part ntah dalam hidup aku ni. nak shake hand dengan bapak aku. wahh. tak sabarnya! haha. gedik-gedik.
bestnyeee..

ce tengok cincin ni. unik kan! cantekk.. :3


kami nak satu macam ni. 

heee.. oke lah. dah terlebih larut malam dah ni. selamat malam. ^_^

--P/s : i lap u n mish u bebeh. i want u to be HALAL for me to love you. insyaAllah. :D

No comments:

Post a Comment