Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Saturday, November 17, 2012

post suka hati beta.



Assalamualaikum.

I am currently at Jitra. kat rumah mak tam. sebab tu boleh online. hehehe. daif kan. :3
biasa la. duduk hutan. berokben pun dah macam babunben. hoho.

post kali ini aku nak share pasal pengguna jalan raya di Malaysia.
on the way datang sini tadi. ada satu kejadian yang buat aku terdetik nak tulis dalam belog.
abang ipar aku, bawak la kereta kelajuan standart. tak laju. tak lembab. then ada satu kereta ni, lampu tinggi. bagi lampu berkali kali. (dalam kali 10 kali ada jugak la) dalam duration yang sangat pantas. lepas tu, tak puas hati abang ipar aku buat bodoh sebab kebiadapan dia, dia potong. then masuk line depan kereta kami. lepas tu kami pun..
"lahh.. viva je pun. ingatkan BMW ka. Mercedes kaa.." hampir seisi penumpang kereta cakap ala-ala gitu. tak puas lagi. dia dok dekat depan tu. dia slow kan kereta dia. nganjing la katakan. kakak aku cakap kat suami dia. slow je. kita ikut dia. nak tengok sampai mana dia sanggup slow. kitorang kat lorong kanan. mula-mula abang ipar aku slow, then bila dah concern dengan pengguna lain. abang ipar aku potong kiri.

kat sini aku nak mengumpat sebab aku tak puas hati.
wei mangkok. keta kau VIVA je kot! biasa je. elite pun tak! kau ingat kau bagos sangat ke. aku ingat lagi. no plat dia. MBQ nombor 3 angka. kaler putih @ silver. tak nampak sebab gelap. mekap konon cun sangat lah. cam dinding rumah setinggan je tempek sana sini.

yelah. aku bukan nak kutuk sebab kereta kau murah. memang la kau cakap. ada jugak kereta. dari kau? hade? haa.. bukan bukan bukan. kalau pakai kancil sekalipun. aku tak kan suka suka nak kutuk. ni sebab kau tu biadap sangat. macam bodoh je. kalau aku la drive kan. dia slow aku slow. dia nak stop pun aku stop. aku nak bukak lampu tinggi2. biaq cucuk keluaq bijik mata dia. lepas tu baru je dia nak laju, aku ikut, aku potong. aku duduk slow pulak kat depan dia. haa.. kau nak main sangat kan. haizz.. aku pulak yang emosional gini. GRRR!!
tambah lagi. masa potong tu. macam nak je aku angkat satu jari ke, satu genggaman ke. haha. nasib baik imej aku ni bertudung. -.-"
kalau tak nampak muka. dah lama aku tunjuk.



hmmm... sudah-sudahh.. sabaq na dayah.. >.<

okie. nak buat post lain pulak. :D

tata~

No comments:

Post a Comment