Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Monday, March 11, 2013

How i love them

Aku dah give up nak berkawan.
hoho. Bunyi cm forever alone kan. Aku sebenarnya sgt suka berkasih sayang.. Aku sayang orang2 yg rapat dgn aku. Tambah2 bila dah lama berkawan. Feel tu dah macam org couple. Aku saywng kau, kau setia dengan aku. Semua pasal kau aku tau.. Haaa..sampai camtu skali lah kan.

tapi yg letihnya, bila frust.. Tiba2 that friend suddenly be close to someone u dislike. It feels like. Why u betray our relationship? Why u so curang? Haha. Seriously..
Or.. Kadang2 bila ada perselisihan faham yg sgt serius. Tiba2 akan jadi macam 'ok la, kite break' konon mcm kekasih bergaduh. Tapi feel sayang tu still ada. Gaduh2 jugak.
aku cakap aku dah give up, sebab aku dah beberapa kali dah dikhianati.. See? Macam berchenta gituu..
Ok ok. Jgn lari topik..
Dulu, ada la seseorang tu, aku kenal sejak skolah, dapat tau masuk ipg perlis sama2 bukan main syok. Siap janji nak jadi rumate. Haha. Then tiba2 something happens. And memang takde.clarify..so, mmg da mcm pasangan kekasih yg salah sangka curang, then ngamuk2 pastu breake..haha. Kasi over skit tambah ngamuk tu..

lepas tu banyak lagi lah. Ada yg sampai mak bapak aku pun dah kenai, dah p rumah, aku p rumah dia, dia p rumah aku. Then tiba2 pasal tak bersebab, dok masam muka, dok bagi ayat pedih2, perli2, jeling2. Fhew~
Entah mengapa. Frust! Mcm baru lepas breake, balak or awek tu curang. Hmmm. Sedeyy pedeyy..

bila orang yg kita syg tu tiba2 marah or melukakan hati kita tanpa sebab munasabah, or kita dh berusaha sehabis mungkin, tiba2 xdihargai ataupun, tercetusnya salah faham dari pihak ketiga. Lagi sedeyyyy.. Hmm. Aku pun cepat je gugur air mata. Kecewa. Macam org frust bercinta lah kann.. Betul cakap Amir. Aku ni kerap sangat jaga hari orang. Tapi hati dia, aku tak jaga. Huhu. I am sorry! >.<

so mulai hari ni, aku dah pasang niat, nak jadi lone ranger sejati. Sebelum ni dah jadi, tapi tak full time. Part time je. Tapi tu la.. Bukan senang nak lone ranger. Kat sini jenis hidup kena ada partner. Kalau betul2 nak jadi lone ranger,.aku kena betul2 kuat, betul2 very capable. And i can do anything. Once, aku penah jadi macam tu. Tapi aku tak mampu. Dek kerana keadaan kat sini yang selalu memaksa aku untuk mempunyai pasangan.

tapi mulai hari ini, i'll be the true lone ranger. I wont let others hurt my feeling again. If i can do to him, Amir. Hehe. Why i cant be to others?

okay. Morning post ni. Waiting for a trip to kuala perlis..we will be going to Langkawi for our aaaa... Aaaa.. Aaaa.. Hahaha. Aku tak tau. Tapi bagi melengkapi kursus sem ni. Sekian.. Adioss..

--there's a way in every will..

No comments:

Post a Comment