Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Thursday, October 20, 2011

Selamat Datang untuk kedua kalinya. :D

Assalamualaikum~

ekceli, ni kali kedua aku buat belog nih. sebelom nie da ada, tp sebab ada peristiwa2 tertentu~ aku delete belog aku tuh. T_T

hmm. senang cite, belog nie, ingin aku jadikan tempat untuk meluah perasaan. tgk alamat pun da tau kan? :p

serba sedikit psal life aku. aku nie nk kata addicted tu, tak jgk la. tp, hari2 wajib on. HAHA. kire addicted jgk lah! XD

name game yg gile tu. IMVU. fhew~ kadang2 dari situ aku dapat happiness. and kadang2 sebab benda tu jugak lah aku stress. =.="

warghh.. tak dinafikan. walaupun org cakap bende tu game game game. tp, ORANG yg main game tu. org is equal tu sumtin yg ade feelin. lol. -kate2 dr seseorg- :)
so, mmg xbole lari dr ade feelin dalam game tu. haha. tibe2 terase malu aku bile tulis nih. ciss. =.="

okay lah. setakat nie je kot. nt ade pape aku edit lg. hee. tata~ :*

No comments:

Post a Comment