Quotes for today

“What's meant to be will always find a way”
“There's nowhere you can be that isn't where you're meant to be”

Monday, October 31, 2011

pasrah ._.

sigh~

sejak kebelakangan nie.. aku tak sihat sgt. >.<
sebelum sakit perut nie dtg, aku slalu sakit dada n kdg2 sesak nafas dulu..
tapi, bila dah kurang..datang sakit lain pulak....
sekarang nie, asek nak sakit perut je.. haih..
aritu sakit sgt.. bngun2 pagi tu, sakit gila2. smpai la rumate aku-ika- bawak g hospital. g hospital, dokter tu die xcheck pn! ciss.. dia ingt aku main2 ke ape. die tnye2 jer. pastu check la gune yg kt telinga die tuh letak2 kt dada aku. =.=lll
aku sakit perut la. grrr. dah tu, lepas tu aku g beli susu. minum sepuas2nye. then, perut aku bergelodak hebat. =.="
aku hnya mampu terbaring tido. bgun2 tu pn ade lg rase sakit2. >.<
sigh.. day by day. ade la rase sakit2. tp, aku malas layan...
bile cuti, balik rumah.. ingt nk ajak la mak g check... tp, bila balik.. mcm2 jd. ade je tak kena. so, just keep my mouth shut :x
then sekarang sakit lg.. sekali datang, pakej, sakit perut + sakit kepala. terbaik...
entah la sakit ape....... aku relakan aje la ape nak jdi pn kt aku. mungkin ujian untk aku. sbb aku nie jahat sgt kn. :)

last from me. ~
- once dead rotten, there will be no way to be perfect sweet again -

No comments:

Post a Comment